חדשות האתר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

אודות המשרד

משרד רואה החשבון שי בן שלום נוסד בשנת 2009 ועוסק במתן ייעוץ וליווי עסקי לעצמאים ולחברות ולעסקים בהיקפים ובתחומים שונים ומגוונים ומכל מקום בארץ. מטרתנו הינה להעניק שירות מסור, מקצועי ונאמן, בזמינות גבוהה וביחס אישי לכל אחד ואחת מלקוחותינו. אנו בטוחים כי שירותנו יספק הכלים המקצועיים והסיוע הנדרש לניהול עסקך בצורה היעילה והטובה, הרווחית והחסכונית ביותר כי הצלחתך היא הצלחתנו.

מבין לקוחותינו ניתן למצוא:
עצמאים, וחברות פרטיות העוסקים בייבוא ומכירת מוצרי אופנה, ריהוט עתיק, ייבוא ומכירת מוצרים אקולוגיים, ספרים ומאפרות (ערוץ 2), התקנת מיזוג אויר, קוסמטיקה, אינטרנט, ייעוץ משכנתאות ופיננסים, חשמל בניין, עיצוב פנים ושיפוצים, אימוני ספורט וכושר, חקירות, עריכת דין, משרד פרסום, תיווך נדל"ן, מחשוב, היי טק ופיתוח אפליקציות לסמארטפון, סוכני מכירות, נגנים מקצועיים והרכבים מוזיקליים, סופרים, מחנכים, מאמנים אישיים ועסקיים, קונדיטוריות, מסעדות, גני ילדים, צהרונים, נהגי מוניות והסעות, הובלות ומשאיות ועוד. (ראה לשונית לקוחות ממליצים)

רואה החשבון - שי בן שלום

רואה חשבון מוסמך, מבקר מערכות מידע מוסמך (CISA), חבר לשכת רואי החשבון ולשכת המבקרים הפנימיים בישראל וכן חבר איגוד העולמי לביקורת ואבטחת מערכות מידע (ISACA), מנהל סיכונים מוסמך (CRMA), חבר לשכת המבקרים הפנימיים העולמית (IIA) ובעל ניסיון רב שנים של כ-14 שנים בביצוע ביקורות שונות וייעוץ פיננסי. שי עבד במחלקת הייעוץ של משרד רואי החשבון PWC קסלמן וקסלמן, סומך חייקן KPMG וDELLOITE שהינן מהפירמות לראיית החשבון המובילות בישראל ומהגדולות בעולם ראיית חשבון והביקורת.

כמו כן, שי מרצה בקורסים רבים ושונים בתחום החשבונאות והביקורת במסגרת לימודים אקדמיים בראיית חשבון במוסדות ברחבי הארץ, כגון: האוניברסיטה הפתוחה, הבינתחומי הרצליה, הקריה האקדמית אונו וכו'.

הדבר המרכזי המנחה את צורת העבודה במשרד הינו היחס אישי, מומחיות והשקעה ביחסים לטווח ארוך וכאמור, מתן  כלים מקצועיים וניהוליים לבעל/ת העסק. הקשר אינו מסתכם בדיווח חודשי/דו חודשי על  גובה המע"מ, פגישה לגבי הדוח השנתי וזהו! אנחנו מאמינים בשרות שוטף וייעוץ בזמינות  גבוהה דבר המאפשר לבעל/ת העסק לקבל החלטות מושכלות, להתקדם, לצמוח ולהוביל  בעיסוקו/ה בצורה הרווחית, היעילה והחסכונית ביותר.

כדאי להיות לקוח במשרד, בין היתר מהסיבות הבאות:

  1. ניסיון וידע מקצועי רב ואיכותי שנים
  2. התמחות ממוקדת בעסקים קטנים ובינוניים
  3. פתיחת תיקים ברשויות ביעילות ובמהירות בהתאם לפרופיל ולסוג העסק החדש
  4. סקירת ספרים (מערכת הנהלת חשבונות) עם קבלתם ומתן הנחיות לשיפור הדיווח והפחתת נטל המס ככל הניתן
  5. מעקב וליווי צמוד אחר פעילות של כל לקוח באופן שוטף
  6. לעוסקים מורשים, דוחות דו-חודשיים שוטפים על תוצאות הפעילות תוך מתן דגשים והפניית תשומת לב לנתונים חריגים
  7. קשר ישיר ואישי בכל אמצעי תקשורתי
  8. טיפול בתיק מתבצע על ידי רו"ח ולא על ידי עובד/ת זוטר/ה
  9. איסוף ומשלוח החומר באחריותנו מכל מקום בארץ (חוסך משאבים ללקוח)
  10. שכר טרחה הוגן ומתחשב.
כתובת דואר אלקטרוני
* - שדה חובה

בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן